More Website Templates @ TemplateMonster.com - June 16, 2014!
SERWIS
Dobrze znamy zasady działania i specyfikę podzespołów użytych w budowie poszczególnych urządzeń. Nie ograniczamy się do napraw urządzeń jednego producenta, poznajemy przez to szeroką gamę rozwiązań i technologie pozwalające osiągać dobre rezultaty.
Technik skierowany do awarii posiada podstawowy pakiet części potrzebny do usunięcia awarii, a w razie braku innej możliwości niż naprawa na miejscu, urządzenie zostaje zdemontowane i naprawione w warsztacie.
Oprócz napraw doraźnych oferujemy także remonty kapitalne maszyn (na czas naprawy lub remontu urządzenie zastępcze) i cykliczne ryczałtowe przeglądy.

Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą, której potencjałem jest kadra z wieloletnim doświadczeniem. Dorobiliśmy się tego co najważniejsze - zaufania i zadowolenia Klientów z usług, które im zapewniamy.
Naszym celem jest dotarcie do klienta w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, by zniwelować czas przestoju urządzenia do minimum i zapewnienie Państwu bezpieczeństwa i komfortu pracy.
Zajmujemy się szeroko pojętym serwisem profesjonalnych ekspresów do kawy i młynków, ekspresów domowych, ekspresów biurowych, maszyn vendingowych etc...
Technik skierowany do awarii posiada podstawowy pakiet części potrzebny do usunięcia awarii, a w razie braku innej możliwości niż naprawa na miejscu, urządzenie zostaje zdemontowane i naprawione w warsztacie.
Naszą firmę tworzą ludzie, których pasja jest partnerem w pracy.
Ich pomysłowość zaangażowanie wpływają na wykonanie nawet najbardziej nietypowych zleceń. Działając, stawiamy na jakość i profesjonalizm, które pozwoliły nam zdobywać zaufanie klientów. Jesteśmy elastyczni. Potrafimy dynamicznie dostosować naszą ofertę do zmieniających się warunków rynkowych oraz oczekiwań Odbiorców.Przebieg Naprawy
- Dojazd i odbiór urządzenia.*
- Przyjęcie urządzenia z opisaną usterką.
- Diagnostyka - informacja dla Klienta o kosztach naprawy i prawdopodobnej przyczynie awarii.
- Naprawa główna.
- Pierwsze uruchomienie, test i przegląd końcowy.
- Pisemne potwierdzenie naprawy, termin przeglądu.
- Transport do Klienta.*
- Wskazówki dla użytkownika.
- Pakiet porad dotyczących prawidłowej obsługi.
Masz problem ze swoim ekspresem?
W celu zgłoszenia awarii ekspresu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: